Törmäsinpä tässä informaatioon, jota asiaa vähän tutkittuani tuntuu olevan, jos vaan relevanttia, tarpeeksi ympäri maailmaa, niin että öljypohatat ja muut Isot Pojat ei ehkä kaikkia pysty ostamaan/eliminoimaan.
Relevanttia?
Eli siis oisko asiassa perää? Muistan asiasta jossain tekniikkalehdessä kijoitetun jo joku vuosikymmen sitten, mutta parasta ois omin silmin nähdä, että homma toimii. Ja Jeeppihän voisi kyllä käyttää hanavettä mieluummin, kuin tällähetkellä 1,62 € arvoista menovettä bensapumpusta....
Kokosin muutamat (englanninkieliset tosin) videot aiheesta tänne.
Yhteenvetona voi pikaisista, vuorokauden kestäneistä tutkimuksista asian suhteen sanoa, näin umpimaallikona, (mutta sisälukutaitoisena), että uutta ei kyseinen teknologia (ilmainen/vapaa energia, vesi ("jalostetun") eloktrolyysin kautta voimanlähteenä), sillä on esitetty, että v. 1799 englantilainen kemisti William Nicholson teki kokeita elektolyysillä ja Isaac de Rivas rakensi ensimmäisen "vesiauton", vuosikymmeniä ennen bensiinin kehittämistä, v. 1805.
Jean Joseph Etienne Lenoir'n auto (1860).
Sittemmin asiaan viime vuosisadan puolella asiaan perehtyneet, ovat yleensä niinsanotusti kokeneet kovia, tai jostain syystä, joka monille on ilmeinen, eli öljytuloista ja nykyisen kaltaisesta voimataloudesta hyötyvien tahojen ahneus, heidän keksintönsä halvemman ja puhtaamman energian tuottamiseksi, yhdisteestä, jota maapallolla on runsaimmin saatavilla, eli vedestä, H2O:sta.
Yllättäen hyvin monet asian parissa toiminenista olivat/ovat näyttävät muuten olevan uskovia kristittyjä.
-Henry "Dad" Garrett, lähetyssaarnaajana Kanadassa toimineen irlantilaisen poika ja hänen poikansa C.H.Garrett esittelivät yleisölle Dallasissa, Texasissa yksinkertaisella tavalla toteutetun elektrolyysiin perustuvan auton. Asiasta on lehtiartikkeli vuodelta 1935, mutta keksintö katosi pian julkisuudesta, vaikka keksijän (isä Garrettin) kehittämät liikennevalot ovat kyllä käytössä. Hän oli myös ensimmäinen, jolla oli radio autossaan ja kehitti poliisiautoradion myös lainvalvojille.
-Daniel Dingle on filippiino, joka esitteli vesikäyttöisen autonsa niin diktaattori Marcosille, kuin tämän seuraajalle presidentti Corazon Aquinollekin. Jälkimmäinen sai autolla kyytiäkin ja totesi, että "tämä on ihme, jota olen odottanut", mutta parin viikon päästä totesi, ettei voi auttaa keksinnön levittämisessä, maailmanpankin (joka oli raskaasti mukana Filippiinien silloisessa tilanteessa) vastustuksen vuoksi.
-Stan(ley) Meyer oli amerikkalainen keksijä Ohiosta, joka kehitti polttomoottorilla toimivan auton, joka käytti (sanojensa mukaan millaista tahansa) vettä polttoaineena. Löytyy videota netistä, jossa hän ajelee "vesirantakirpullaan", juuri ennen kuolemaansa kuvatussa uutislähetyksessä. S.M. kertoi hänelle "arabiöjyintressi-tahojen" tarjonneen miljardi taalaa keksinnöstään, mutta hän koki sen kuuluvan "amerikan kansalle." On sanottu hänen kuolleen ruokamyrkytykseen ravintola-aterian seurauksena, mutta virallinen kuolinsyy on jotain muuta, tietty.
"Joe Cell" tai "Joen kenno" on systeemi, joka on jotkut piirit saanut puhumaan sen käyttävän villejä ja tuntemattomia energioita toimiakseen, koska on senverran erikoinen systeemi. Konventionaalisempikin selitys laitteen toiminalle lötyy.
Nimensä se on saanut kehittäjänsä australialaisen mekaanikon mukaan, joka haluaa tulla tunnetuksi vain nimellä "Joe." Hän avusti keksijää nimeltä Peter Stevens, ja he saivat kimmoketta kehittely työlleen maanmieheltään, joka oli rakentanut Toyota Celicaansa isoisältään saamiensa ohjeiden mukaan systeemin, joka lisäsi tämän Graham Coen mukaan polttoainetaloutta 70 %:lla. Asia sai julkisuutta Australiassa 90-luvulla, mutta tappouhkauksien vuoksi kehittelijät vetäytyivät julkisuudesta. Nyt netin myötä vanhat videot ovat jälleen levinneet.
Kuten tässä Joen kennoa muistuttavassa Walter Russellin piirroksessa Joe Cell luotaa periaatteensa syvälle univerumin rakenteeseen ja on video, jossa Joe selittää raamatun numerologian avulla. Laitteessa on sisäkkäisiä veteen upotettuja ruostumattomasta teräksestä valmistettuja putkia, jotka on eristetty toisistaan ja niihin on johdettu sähkövirta.
Amerikkalainen Bill Williams sai Ford 250-lavaautonsa kulkemaan (tosin ei ilman ongelmia) tällä Joen kennolla, mutta hävitti koko asiaan liittyvän tutkimusaineistonsa saatuaan kokreeettisia perheeseensä kohdistuvia uhkauksia, ellei niin tekisi, kahdelta tuntemattomalta "herrasmieheltä."
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti